Jäsenyys

Löydät alla olevista kappaleista tietoa yhdistyksemme jäsenyydestä sekä jäseneksi liittymisestä.

Jäsenet

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voi päästä viisitoista (15) vuotta täyttänyt henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja toiminnan sekä puolueen yleiset periaatteet ja jonka yhdistyksen hallitus hyväksyy jäseneksi.

Yhdistyksen jäsen tai jäseneksi pyrkivä ei saa kuulua muuhun puolueeseen eikä varsinaisena jäsenenä muuhun Kansallinen Kokoomus r.p:n jäsenyhdistykseen.

Kannattajajäseneksi yhdistyksen hallitus voi hyväksyä rekisteröidyn yhdistyksen tai luonnollisen henkilön.

Jäsenmaksu

Jokainen varsinainen jäsen ja kannattajajäsen suorittaa puolueelle ja yhdistykselle jäsenmaksuna sen määrän, jonka yhdistyksen syyskokous yhdistyksen osalta ja puoluevaltuusto puolueen osalta seuraavaa kalenterivuotta varten vahvistaa.

Lisätietoa jäsenmaksusta löydät painamalla oikealla/alla olevaa nappia.

Jäseneksi liittyminen

Yhdistyksemme jäseneksi voit ensisijaisesti liittyä täyttämällä jäseneksi liittymisen lomakkeen Kokoomuksen verkkosivuilla.

Kokoomuksen liity jäseneksi -sivulle pääset painamalla oikealla/alla olevaa nappia.