Sari Grönlund

s. 1966, Senior Business Developer

Siuntion asema

etunimi.sukunimi(at)siuntio.fi

Meidän Siuntiota kehittäen. Positiivisesti, suurella sydämellä.

Olen Sari Grönlund. 55 vuotias energia alalla työskentelevä siuntiolainen. Siuntiossa olen ollut jo 40 vuotta ja mitä vanhemmaksi tulen sen enemmän täällä viihdyn.

Perheeseeni kuuluu mies, aikuinen poika ja karvainen Sakemanni Aino. Lähipiiriin kuuluu myös äitini ja sisko perheineen. Vietän suurimman osan ajastani luonnossa Aino koirani kanssa ja kunhan korona aika voitetaan lähden jälleen maailmaa tutkimaan.

Olen kasvanut ja koulua käynyt Australiassa jossa siskoni asuu edelleen. Muutimme Australiaan ollessani vielä vauva. Olimme sen ajan maahanmuuttajia, joiden tuli sopeutua uuteen maahan ja kulttuuriin. Kasvaessani kouluikäiseksi opin tuntemaan vieraan maalaiseen kohdistuvan epäilyksen ja arvostelun. Tämä on vahvasti vaikuttanut siihen, että olen avoin kaikkeen erilaisuuteen ja uskon täydelliseen tasa-arvoon ihmisten kesken. Minulla on vahva usko ihmiseen ja ihmisen hyväntahtoisuuteen.

Urani on kehittynyt myynnin ja markkinoinnin parissa niin finanssi, vakuutus kuin nyt energian alalla. Vahvuuksiini kuuluu yhteistyökumppaneiden kanssa tehtävää kannattavaa kasvua. Avoin, rehellinen ja kasvava liiketoiminnan kasvattaminen tulee positiivisen kanssakäymisen kautta. Olen vakuuttunut, että tämä vahvuuteni olisi hyödyksi kunnan asioita neuvoteltaessa.

Motivaationi lähteä ehdokkaaksi oli varsin yksinkertainen halua osallistua kuntamme kehittämiseen ja hyvän ylläpitämiseen. Minulla elämän tilanne sallii olla ja auttaa jonka tekisin täydellä sydämellä. Kunnan tehtävä on luoda hyvä turvallinen arki kuntalaisille. Luoda mahdollisuudet hyvään elämään jossa jokaisen on hyvä olla. Minusta meillä kaikilla on vastuu osallistua ja auttaa omalta osaltaan. Sydäntä lähellä on yrittäminen. Haluaisin auttaa nuoria yrittämisen matkalle jossa kunta voisi olla erittäin suuressa roolissa.

Mottoni: Yhdessä tekeminen ja asioista avoimesti keskusteleminen. Sitten tehdään.