Rainer Sarviaho

s. 1962, luokanopettaja

Störsvik

etunimi.sukunimi(at)siuntio.fi

Lähellä sydäntäni ovat varhaiskasvatus- ja koulupalvelut. Haluan edistää Meidän Siuntiossa asukaslähtöisyyttä sekä vireää harrastus- ja kulttuuritoimintaa.

Olen luokanopettaja Siuntion Störsvikistä. Vietän vapaa-aikaani mielelläni luonnossa vaikkapa pihaa hoidellen, veneillen tai mökillä. Parasta mielestäni Siuntiossa onkin juuri sen kaunis, monipuolinen luonto! Olen toiminut Siuntiossa luottamustehtävissä mm. kunnanvaltuutettuna, kunnanhallituksessa sekä sivistyslautakunnassa kolmen vaalikauden aikana.

Lähdin ehdokkaaksi sillä tunnen vastuuta kunnan ja lähiympäristön kehittämisestä. Kokemukseni mukaan kunnallisissa luottamustehtävissä voi vahvasti vaikuttaa sekä saada aikaan näkyvää muutosta.

Haluan olla mukana kunnan palvelujen kehittämisessä. Pidän tärkeänä palvelujen laadun ja saavutettavuuden takaamista kaikille kuntalaisille varhaiskasvatuksesta ikääntyneihin. Kuntademokratiaan kuuluu avoin keskustelu ja päätösprosessien läpinäkyvyys.