Pauliina Sjöholm

s. 1974, graafinen suunnittelija, yrittäjä

Sjundby

etunimi.sukunimi(at)siuntio.fi

Aion valtuutettuna edistää kunnan elinvoimaisuutta ja sitä kautta arjen hyvää pyörimistä siuntiolaisissa perheissä. Elinvoiman avulla mahdollistetaan palvelut asukkaille.

Olen 47 vuotias erityislapsen äiti, graafinen suunnittelija ja yrittäjä Sjundbystä. Vapaa-ajalla vietän aikaa tallilla, lapsen jalkapalloharrastuksen ympärillä, koirieni kanssa tai luontoa valokuvaten.

Siuntion nykyisyys ja tulevaisuus kiinnostavat minua. Minulle ei ole merkityksetöntä, mihin suuntaan kunta menee. Tarkoituksenani on vaikuttaa entistä nykyaikaisemman, vetovoimaisemman ja kasvavan Siuntion eteen.

Aion edistää eri tavoin kunnan elinvoimaisuutta ja vetovoimaa, jotta Siuntio kasvaisi ja kehittyisi edelleen. Kasvua tarvitaan monesta syystä mm. jotta raideliikenne vilkastuisi.

Elinvoimainen Siuntio houkuttelee puoleensa asukkaita ja yrityksiä. Kun eri kunnan toiminnot ja palvelut toimivat jouhevasti, voi Siuntiossa viihtyä luonnon helmassa ja ottaa rauhallisesti.

Elinvoimaisuus tulee hyvinvoivista perheistä, hyvästä työpaikkaomavaraisuudesta ja mm. yritysten sijoittumisesta Siuntioon. Yrityksiä tarvitaan lisää palvelujen parantamiseksi sekä yhteisöverotulojen kasvattamiseksi ja kuntaveron pienentämiseksi. Siuntion pyörä pitää pistää pyörimään positiiviseen suuntaan rohkeilla päätöksillä!