Kaisa Randström

Kaisa Randström

s. 1980, tarjoilija, yrittäjä

asemanseutu

Tulevaisuuteni Siuntio rakennetaan yhteistyöllä, innovaatioilla, välittämisellä ja uskaltamalla! Elinvoimainen elinkeinoelämä takaa asukkaidemme hyvinvoinnin.

Olen 40 vuotias, yrittäjä, asiakaspalvelija, kunta- ja yhdistysaktiivi ja ennen kaikkea kolmen siuntiolaisen, kouluikäisen lapsen äiti. Tulen Keski-Suomesta, mutta olen asunut melkein koko aikuisikäni Siuntiossa ja lapseni ovat paljasjalkaisia siuntiolaisia. He käyvät ruotsinkielisiä kouluja ja perheeni kaksikielisyys onkin ollut valtavan rikastavaa. Tällä hetkellä vapaa-aikaani kuuluu omakotitalon remontointi, yhdistystoiminta ja moottoripyöräily, mutta lähinnä kyydissä pysyen.

Olen Siuntion Yrittäjien puheenjohtaja jo viidettä vuotta ja Uudenmaan Yrittäjien hallituksessa kolmatta vuotta. Verkostoni isommalla edunvalvonta-alueella ovatkin antaneet kosketuspintaa eri kuntien ja kaupunkien toiminnasta, varsinkin elinkeinopolitiikan saralla. Elinkeinoelämän asiantuntijuuden tuominen päätöksentekoon onkin avainasemassa taloutemme kehittämisessä ja haluan olla edustamassa sitä potentiaalia ja valtavaa yhteisöllisyyttä, jota kunnassamme on.

Kunnan päätöksenteossa tulen ottamaan huomioon arvot, jotka koen tärkeäksi; sosiaalinen hyvinvointi jokaisessa elämän vaiheessa, elinkeinoelämä ja sen kehittyminen, sekä ympäristön kunnioitus. Olen tulevaisuuteen katsova, yhteistyön nimeen vannova kuntavaaliehdokas ja tahdon lasteni olevan ylpeitä, hyvinvoivia ja tyytyväisiä siuntiolaisia, koko elinkaarensa ajan.