Marko Suoknuuti

Kuvassa Marko meren rannalla
Marko Suoknuuti

55, DI, yrittäjä, Störsvik

Kestävä, kasvava, uudistuva Siuntio - palveleva, elinvoimainen, turvallinen kunta. Haluan toimia Meidän Siuntiossa kuntalaisten parhaaksi.

Olen 55-vuotias mies, naimisissa, koulutukseltani DI. Toimin yrittäjänä. Muutin Siuntioon syksyllä 2011. Olen kuntavaalien ehdokkaana ensimmäistä kertaa Kokoomuksen listalla.

Toimin nyt Kokoomuksen paikallisyhdistyksessä sihteerinä sekä hallituksen ja kuntavaalien vaalityöryhmän jäsenenä. Toimin nyt myös Störsvikin asukasyhdistyksessä puheenjohtajana. Minulla on kokemusta yrittäjyydestä kasvuyrityksissä yli 10 vuodelta, työstä eri hallituksissa yli 20 vuodelta sekä palkkatyöstä 80-luvun alusta saakka. Olen seurannut politiikkaa 70-luvulta asti.

Minun vaaliteemat ovat kestävä, kasvava, uudistuva Siuntio – palveleva, elinvoimainen, turvallinen kunta. Näissä asioissa haluan toimia kuntalaisten parhaaksi. Löydät lisää kirjoituksiani ja ajatuksiani sivuiltani.